Како да работите и продавате во време на предизвици (кризи)

Како да работите и продавате во време на предизвици (кризи)

  • ноември 25, 2022
  • 071307778

НИШТО НЕ МОЖЕМЕ ДА ПРОДАДЕМЕ, АКО НЕМАМЕ КОМУ ДА ПРОДАДЕМЕ

Moдул 1 – Kaко да креирате продажен пристап кој континуирно продава и во време на силни предизвици?

  • Запзнавање со агендата и целите на обуката
  • Нови перспективи во продажбата – предизвици и глобални промени на пазарите
  • 7 клучни елементи на одржлива продажба
  • Мојот став како одраз на идниот резултат – да ли е моментната ситуација, одлична шанса?
  • Како да креирате ефикасен персонален пристап до купувачите?
  • Одржлива продажба како алтернатива (пат од симпатизер до верник во нашит бренд).

Модул 2 – Креирање на иновативен и автентичен пристап во продажбата

  • Неопходни чеори во насока на креирање на што повеќе симпатизери – потенцијални купувачи
  • Алатки за ефикасен нетворкинг
    Бренд продавач
  • Ефикасни техники за отстранување предрасуди на купувачите и изнесување на аргументации

Mодул 3 – Како да создадете извонредно куповно искуство и да придобиете квалитетни купувачи

  • Купувачот во центар на комуникацијата
  • Креирање на понуда на вредноста и извонредно искуствоз за купувачот
  • Победува услугата, а производот мора да биде функционален и корисен
  • Односот со купувачите како мерка на вредност во продажбата

Mодул 4 – Како да го доведете купувачот во фаза на верник во која станува наш најголем купувач и промотор н нашите производи и вредности

  • Како секогаш да ја држите отворен вратата за продажбата
  • фаза на верник како највисоко ниво на оврзаност со купувачите
  • 10 алатки на трансформацики-одржлива продажба
  • Што се го чини факторот X на продажбата
  • Евалуација на семинарот и доделување на сертификати

Цена на тренингот : 7.200 ден + ддв

Кликни за проспект.

СПОДЕЛИ[addtoany]
2022-11-25 2022-11-25 Europe/London Како да работите и продавате во време на предизвици (кризи) Семинарот е наменет за : Претставници на продажбата, менаџери на продажба, комерцијалисти, референти на продажба кои се занимаваат со активна продажба, телемаркетери, раководители на продажба и за сите оние кои знаат дека целта на секое работење е да се стекнат и задржат нови клиенти по период на голема криза. Not indicated
зачувај го евентот во календар
past event
0