Како да работите и продавате во време на предизвици (кризи)

- ноември 25, 2022
- 071307778
НИШТО НЕ МОЖЕМЕ ДА ПРОДАДЕМЕ, АКО НЕМАМЕ КОМУ ДА ПРОДАДЕМЕ
Moдул 1 – Kaко да креирате продажен пристап кој континуирно продава и во време на силни предизвици?
- Запзнавање со агендата и целите на обуката
- Нови перспективи во продажбата – предизвици и глобални промени на пазарите
- 7 клучни елементи на одржлива продажба
- Мојот став како одраз на идниот резултат – да ли е моментната ситуација, одлична шанса?
- Како да креирате ефикасен персонален пристап до купувачите?
- Одржлива продажба како алтернатива (пат од симпатизер до верник во нашит бренд).
Модул 2 – Креирање на иновативен и автентичен пристап во продажбата
- Неопходни чеори во насока на креирање на што повеќе симпатизери – потенцијални купувачи
- Алатки за ефикасен нетворкинг
Бренд продавач - Ефикасни техники за отстранување предрасуди на купувачите и изнесување на аргументации
Mодул 3 – Како да создадете извонредно куповно искуство и да придобиете квалитетни купувачи
- Купувачот во центар на комуникацијата
- Креирање на понуда на вредноста и извонредно искуствоз за купувачот
- Победува услугата, а производот мора да биде функционален и корисен
- Односот со купувачите како мерка на вредност во продажбата
Mодул 4 – Како да го доведете купувачот во фаза на верник во која станува наш најголем купувач и промотор н нашите производи и вредности
- Како секогаш да ја држите отворен вратата за продажбата
- фаза на верник како највисоко ниво на оврзаност со купувачите
- 10 алатки на трансформацики-одржлива продажба
- Што се го чини факторот X на продажбата
- Евалуација на семинарот и доделување на сертификати
Цена на тренингот : 7.200 ден + ддв
Кликни за проспект.
СПОДЕЛИ[addtoany]
2022-11-25
2022-11-25
Europe/London
Како да работите и продавате во време на предизвици (кризи)
Семинарот е наменет за : Претставници на продажбата, менаџери на продажба, комерцијалисти, референти на продажба кои се занимаваат со активна продажба, телемаркетери, раководители на продажба и за сите оние кои знаат дека целта на секое работење е да се стекнат и задржат нови клиенти по период на голема криза.
Not indicated
зачувај го евентот во календар
past event
0