Како да работите и продавате во време на кризи

ГББ дооел Скопје, во соработка со D.R. Gilbert Group од Белград, Р.Србија организира еднодневен тренинг (семинар) во Скопје на 25.11.2020 година.

Вистински тренинг во вистинско време…

Семинарот ќе ви помогне да се ресетирате, да ги поставите вашите нишански координати и да го искористите моментот.

Врвниот регионален тренер Драгиша Ристовски, кој е истовремено и автор на дваесетина исклучително популарни бизнис книги, ќе сподели неколку испробани техники кои ќе ви помогнат на кризата и предизвиците да гледате како нови перспективи, нови можности, во кои можете со одлична тактика да ги задржите старите но и да пристапите до нови, уште подобри клиенти.

Бројот на места е ограничен, а цената за присуство на тренингот – 7.200 ден + ддв

Резервација на места за вас и вашиот тим можете да направите лесно на тел. 071 30 777 8

Агендата на семинарот е следната :

Moдул 1 – Kaко да креирате продажен пристап кој континуирно продава и во време на силни предизвици?

  • Запзнавање со агендата и целите на обуката
  • Нови перспективи во продажбата – предизвици и глобални промени на пазарите
  • 7 клучни елементи на одржлива продажба
  • Мојот став како одраз на идниот резултат – да ли е моментната ситуација, одлична шанса?

Модул 2 – Креирање на иновативен и автентичен пристап во продажбата

  • Неопходни чеори во насока на креирање на што повеќе симпатизери – потенцијални купувачи
  • Алатки за ефикасен нетворкинг
    Бренд продавач
  • Ефикасни техники за отстранување предрасуди на купувачите и изнесување на аргументации

Mодул 3 – Како да создадете извонредно куповно искуство и да придобиете квалитетни купувачи

  • Купувачот во центар на комуникацијата
  • Креирање на понуда на вредноста и извонредно искуствоз за купувачот
  • Победува услугата, а производот мора да биде функционален и корисен
  • Односот со купувачите како мерка на вредност во продажбата

Mодул 4 – Како да го доведете купувачот во фаза на верник во која станува наш најголем купувач и промотор н нашите производи и вредности

  • Како секогаш да ја држите отворен вратата за продажбата
  • фаза на верник како највисоко ниво на оврзаност со купувачите
  • 10 алатки на трансформацики-одржлива продажба
  • Што се го чини факторот X на продажбата
  • Евалуација на семинарот и доделување на сертификати