Специјално скроени тренинзи за вашата организацијаТренинзи според вашите потреби

Одделот за тренинзи на GBB, Вам и на вашата организација може да ви понуди отворени (закажани тренинзи, со универзално значење во областа на обработка кои може да ги посетуваат професионалци од разни индустрии и компании), или специјално скроени тренинзи за вашата организација.

Вторите, се прилагодени на вашата дејност и област на работење.

Примерите и практичните вежби се однесуваат на вашата индустрија.

Истите имаат ексклузивен карактер, отворени се само за вашите кандидати (вработени), а може да се одржуваат inhouse, во вашата фирма или на локација која заеднички ќе ја избереме.

За спроведување на специјално скроени обуки, неопходно е формирање со најмалку 10 и најмногу 15 студенти.

Нашата тренинг програма е насочена кон професионалците кои работат во директна продажба. Кои остваруваат директен контакт со своите клиенти, прават лична презентација и имаат задача да ја затворат продажбата. Програмата е стуктуирана во модули, на кои ги изучуваме следните теми.:

  • Основи на продажбата :
    Бизнис еволуција од традиционалната (трансакциона) кон модерната (консултативна) продажба. Разработка на основните модели и правила на директната продажба. AIDA модел. Парето модел.
  • Структурирана продажба:
    Кои се основните чекори (стандарди) во директната продажба. Каде да ги најдете и како да им пристапите на вашите клиенти? Како да ги презентирате своите производи и услуги? Kако да надминете примедби? Како да ја заклучите продажбата?
  • Oрганизирајте се:
    Како да го организирате своето време и енергија? Создадете сопствен акциски план. Предвидете и остварете ја вашата лична заработка (продажна провизија).
  • Преговарање:
    Како да преговарате, а да избегнете стратегија на континуирано намалување на цената. Како да создадете ситуации на двојно задоволство (Win-Win)?
  • Создавање култура на врвно задоволство на клиентите:
    Повеќе не е доволно да ги остварите очекувањата на клиентите. Сега е неопходно да ги надминете истите. Да ги воодушевите вашите купувачи. А потоа да ги ожнеете плодовите на вашиот настап – зголемен промет, продажба, профит, повисоко ниво на ретенција (задржани клиенти).
  • Аквизиција на нови купувачи:
    Чувајте ги вашите постоечки, а барајте нови купувачи. Како и каде да ги најдете, да закажете состанок, направите шампионска презентација, да ги превземете од базата на вашите конкуренти.
  • Дополнителни начини за зголемување на продажбата:
    Up-selling, Cross-selling
  • Корисни алатки за подобрување на продажбата:
    CRM, социјални и бизнис мрежи, newsletter-и, networking…

Во тренинг програмата за менаџмент и лидерство, се обработуваат теми од сферата на клучните вештини на секој лидер:

  • Основи на менаџментот
  • Спојување на улогите менаџер и лидер
  • Креирање визија и стратегија,
  • Мобилизирање и мотивација на вработените,
  • Соработка со партнери, добавувачи и клиенти,
  • Создавање база на лојални клиенти, преку создавање култура на врвна услуга за клиентите,
  • Остварување на резултати,
  • Промовирање и стимулирање на промени,
  • Влијание,
  • Интегритет и респект.

Специјалната лиценцирана програма – Како да обезбедите врвна услуга за вашите клиенти, претставува комбинација на : видео материјали (видео презентации) на светскиот експерт Лиса Форд, водени и разработувани од наши тренирани и лиценцирани експерти. Во тренинг програмата ќе можете да се запознаете со следните теми, разработени и структурирани во осум модули

  • Модул #1 – Да го разбереме Доживувањето на Услугата на клиентите. 
    • Зошто е услугата за клиентите тлку важна?
    • Статистика која ќе ви ги отвори очите во градење на ставот за врвна услуга за клиентите.
    • 5 димензии на квалитетна услуга за клиентите.
    • Клучни разлики помеѓу услугата и врвната услуга
    • Зошто е индиферентната услуга најлошиот вид на услуга.

    Модул #2 – Гледање од перспектива на Клиентот

    • Перцепција спроти реалност – дознајте како вашите клиенти навистина ја доживуваат вашата компанија.
    • Идентификувајте ги вашите “точки на контакт ” за да ја видите вашата услуга низ очите на вашите клиенти
    • Како да ги третирате вашите клиенти како да се секогаш во право (дури и кога не се во право)
    • Како да го воодушевите вашиот клиент поставувајќи се како  “фанатик надвор од кругот”

    Модул #3 – Развивање на Основните Вештини за давање Услуга 

    • Како да станете  “активен слушател”
    • Едноставни начини да изградите доверба и да ги убедите клиентите дека сте на нивна страна
    • “Зборувајте со јазикот на вашите клиенти” како да го усогласите вашиот тон, говор на телото и емоции на нивните
    • Додајте ја “моќта на насмевката”на вашата телефонска личност

    Модул #4 – Како да го восхитите тешкиот клиент

    • Методи како да избегнете 4 ситуации кои гарантирано ќе ги одбијат клиентите секој пат
    • Како да го искористите “S.T.O.P” методот за да ги оладите лутите клиенти
    • Научете кои зборови и фрази ги предизвикуваат темпераментот и емоциите и што да кажете наместо тоа
    • Како да го направите “проблемот да биде непријател ”а не вие
    • “ECS зборови” кои клиентите, дури и лутите сакаат да ги слушнат
  •  Модул #5 – Како да надминете предизвикувачки ситуации

    • Процес на враќање назад : 6 чекори да ви помогнат да се повратите
    • Што да правите кога клиентот не е во право (да и тоа се случува некогаш)
    • 8 клуча за брзо, ефективно решавање проблеми
    • Како да испорачате лоши вести за вашите клиенти
    • Што да направите кога клиентот сака да зборува со менаџерот или сопственикот
    • Како да се справите со клиенти кои остануваат несреќни, без разлика што и да направите

    Модул #6 – Воспоставување Победнички Ставови

    • 8 начини да задржите позитивен став – дури и во моментите на крајот од денот
    • Како да избегнете “стрес синдром на кафе пауза ”
    •  “Правило 9 од 10”: Препознајте како негативноста влијае на вашите интеракции со клиентите.
    • Користете “систем на пријател” за да ги преживеете стресот и фрустрација на работното место
    • Бр #1 основно нешто што мора да го донесете на работа секој ден

    Модул #7 – Како да изградите Сервис Ѕвезди и Сервис Тимови Building

    •  7 карактеристики на ѕвездата на услуга за клиентите (и како можете да ги развиете)
    • Вистинско значење на “овластување”–кое многу луѓе го разбораат погрешно
    • Како да ги трансформирате членовите на вашата работна група во тим за поддршка на услугата
    • Зошто е важно да го прифатите хаосот како дел од вашата дневна рутина

    Модул #8 – Создавање на Моќна Корпоративна Култура

    • Награди, признанија, и прослави – искористете ги за да го задржите вашиот сервисен тим мотивиран
    • Развијте систем на стандарди и мерења да се осигурате дека на секој клиент му давате врвна грижа
    • Задача на менаџерот : како да ги поддржи, негува и  “развива” своите вработени во секторот на услуга
    • “Навивање” — создадете и задржете чувство на ентузијазам и итност кај вашите луѓе.
    • Одењето над само добра услуга да се надминат очекувањата на клиентите
    • Како клиентите ја дефинираат квалитетната услуга
    • Што сакаат клиентите : 7 основни работи
    • Предвидување и решавање проблеми
    • Смирете го лутиот или незгоден клиент со процес чекор по чекор
    • Откријте како и кога да ги прекршите правилата зада го задоволите клиентот
    • Развивање емотивна врска со клиентите
    • Успешни вештини за услуга на клиентите кои вклучуваат слушање и моќни телефонски техники
како можеме да помогнеме?

Контактирајте не на нашиот е-mail или телефонски број

Прекрасна организација и феноменален предавач, професионалност на највисоко ниво. Понесовме со себе неповторливи искуства кои ќе ги имплементираме во нашите работни процеси. Обуката ги надмина нашите очекувања.

Лилјана Бојковска
Менаџер за човечки ресурси, Флекс Кредит

Ви требаат повеќе информации или сакате да организираме состанок?