Специјално скроени тренинзи за вашата организацијаТренинзи според вашите потреби

Одделот за тренинзи на GBB, Вам и на вашата организација може да ви понуди отворени (закажани тренинзи, со универзално значење во областа на обработка кои може да ги посетуваат професионалци од разни индустрии и компании), или специјално скроени тренинзи за вашата организација.

Вторите, се прилагодени на вашата дејност и област на работење.

Примерите и практичните вежби се однесуваат на вашата индустрија.

Истите имаат ексклузивен карактер, отворени се само за вашите кандидати (вработени), а може да се одржуваат inhouse, во вашата фирма или на локација која заеднички ќе ја избереме.

За спроведување на специјално скроени обуки, неопходно е формирање со најмалку 10 и најмногу 15 студенти.

Нашата тренинг програма е насочена кон професионалците кои работат во директна продажба. Кои остваруваат директен контакт со своите клиенти, прават лична презентација и имаат задача да ја затворат продажбата. Програмата е стуктуирана во модули, на кои ги изучуваме следните теми.:

  • Основи на продажбата :
    Бизнис еволуција од традиционалната (трансакциона) кон модерната (консултативна) продажба. Разработка на основните модели и правила на директната продажба. AIDA модел. Парето модел.
  • Структурирана продажба:
    Кои се основните чекори (стандарди) во директната продажба. Каде да ги најдете и како да им пристапите на вашите клиенти? Како да ги презентирате своите производи и услуги? Kако да надминете примедби? Како да ја заклучите продажбата?
  • Oрганизирајте се:
    Како да го организирате своето време и енергија? Создадете сопствен акциски план. Предвидете и остварете ја вашата лична заработка (продажна провизија).
  • Преговарање:
    Како да преговарате, а да избегнете стратегија на континуирано намалување на цената. Како да создадете ситуации на двојно задоволство (Win-Win)?
  • Создавање култура на врвно задоволство на клиентите:
    Повеќе не е доволно да ги остварите очекувањата на клиентите. Сега е неопходно да ги надминете истите. Да ги воодушевите вашите купувачи. А потоа да ги ожнеете плодовите на вашиот настап – зголемен промет, продажба, профит, повисоко ниво на ретенција (задржани клиенти).
  • Аквизиција на нови купувачи:
    Чувајте ги вашите постоечки, а барајте нови купувачи. Како и каде да ги најдете, да закажете состанок, направите шампионска презентација, да ги превземете од базата на вашите конкуренти.
  • Дополнителни начини за зголемување на продажбата:
    Up-selling, Cross-selling
  • Корисни алатки за подобрување на продажбата:
    CRM, социјални и бизнис мрежи, newsletter-и, networking…

Во тренинг програмата за менаџмент и лидерство, се обработуваат теми од сферата на клучните вештини на секој лидер:

  • Основи на менаџментот
  • Спојување на улогите менаџер и лидер
  • Креирање визија и стратегија,
  • Мобилизирање и мотивација на вработените,
  • Соработка со партнери, добавувачи и клиенти,
  • Создавање база на лојални клиенти, преку создавање култура на врвна услуга за клиентите,
  • Остварување на резултати,
  • Промовирање и стимулирање на промени,
  • Влијание,
  • Интегритет и респект.

Специјалната лиценцирана програма – Како да обезбедите врвна услуга за вашите клиенти, претставува комбинација на : видео материјали (видео презентации) на светскиот експерт Лиса Форд, водени и разработувани од наши тренирани и лиценцирани експерти. Во тренинг програмата ќе можете да се запознаете со следните теми, разработени и структурирани во осум модули

  • Модул #1 – Да го разбереме Доживувањето на Услугата на клиентите. 
    • Зошто е услугата за клиентите тлку важна?
    • Статистика која ќе ви ги отвори очите во градење на ставот за врвна услуга за клиентите.
    • 5 димензии на квалитетна услуга за клиентите.
    • Клучни разлики помеѓу услугата и врвната услуга
    • Зошто е индиферентната услуга најлошиот вид на услуга.

    Модул #2 – Гледање од перспектива на Клиентот

    • Перцепција спроти реалност – дознајте како вашите клиенти навистина ја доживуваат вашата компанија.
    • Идентификувајте ги вашите “точки на контакт ” за да ја видите вашата услуга низ очите на вашите клиенти
    • Како да ги третирате вашите клиенти како да се секогаш во право (дури и кога не се во право)
    • Како да го воодушевите вашиот клиент поставувајќи се како  “фанатик надвор од кругот”

    Модул #3 – Развивање на Основните Вештини за давање Услуга 

    • Како да станете  “активен слушател”
    • Едноставни начини да изградите доверба и да ги убедите клиентите дека сте на нивна страна
    • “Зборувајте со јазикот на вашите клиенти” како да го усогласите вашиот тон, говор на телото и емоции на нивните
    • Додајте ја “моќта на насмевката”на вашата телефонска личност

    Модул #4 – Како да го восхитите тешкиот клиент

    • Методи како да избегнете 4 ситуации кои гарантирано ќе ги одбијат клиентите секој пат
    • Како да го искористите “S.T.O.P” методот за да ги оладите лутите клиенти
    • Научете кои зборови и фрази ги предизвикуваат темпераментот и емоциите и што да кажете наместо тоа
    • Како да го направите “проблемот да биде непријател ”а не вие
    • “ECS зборови” кои клиентите, дури и лутите сакаат да ги слушнат
  •  Модул #5 – Како да надминете предизвикувачки ситуации

    • Процес на враќање назад : 6 чекори да ви помогнат да се повратите
    • Што да правите кога клиентот не е во право (да и тоа се случува некогаш)
    • 8 клуча за брзо, ефективно решавање проблеми
    • Како да испорачате лоши вести за вашите клиенти
    • Што да направите кога клиентот сака да зборува со менаџерот или сопственикот
    • Како да се справите со клиенти кои остануваат несреќни, без разлика што и да направите

    Модул #6 – Воспоставување Победнички Ставови

    • 8 начини да задржите позитивен став – дури и во моментите на крајот од денот
    • Како да избегнете “стрес синдром на кафе пауза ”
    •  “Правило 9 од 10”: Препознајте како негативноста влијае на вашите интеракции со клиентите.
    • Користете “систем на пријател” за да ги преживеете стресот и фрустрација на работното место
    • Бр #1 основно нешто што мора да го донесете на работа секој ден

    Модул #7 – Како да изградите Сервис Ѕвезди и Сервис Тимови Building

    •  7 карактеристики на ѕвездата на услуга за клиентите (и како можете да ги развиете)
    • Вистинско значење на “овластување”–кое многу луѓе го разбораат погрешно
    • Како да ги трансформирате членовите на вашата работна група во тим за поддршка на услугата
    • Зошто е важно да го прифатите хаосот како дел од вашата дневна рутина

    Модул #8 – Создавање на Моќна Корпоративна Култура

    • Награди, признанија, и прослави – искористете ги за да го задржите вашиот сервисен тим мотивиран
    • Развијте систем на стандарди и мерења да се осигурате дека на секој клиент му давате врвна грижа
    • Задача на менаџерот : како да ги поддржи, негува и  “развива” своите вработени во секторот на услуга
    • “Навивање” — создадете и задржете чувство на ентузијазам и итност кај вашите луѓе.
    • Одењето над само добра услуга да се надминат очекувањата на клиентите
    • Како клиентите ја дефинираат квалитетната услуга
    • Што сакаат клиентите : 7 основни работи
    • Предвидување и решавање проблеми
    • Смирете го лутиот или незгоден клиент со процес чекор по чекор
    • Откријте како и кога да ги прекршите правилата зада го задоволите клиентот
    • Развивање емотивна врска со клиентите
    • Успешни вештини за услуга на клиентите кои вклучуваат слушање и моќни телефонски техники
како можеме да помогнеме?

Контактирајте не на нашиот е-mail или телефонски број

AUTODATA како софтверска алатка која нуди можности за ефикасно и квалитетно сервисирање на најмодерните возила на пазарот во Европа е од огромно значење за нашиот Центар.

М-р Горанчо Николовски
Директор, АСУЦ Боро Петрушевски

Ви требаат повеќе информации или сакате да организираме состанок?