
Специјално скроени тренинзи за вашата организацијаТренинзи според вашите потреби
Одделот за тренинзи на GBB, Вам и на вашата организација може да ви понуди отворени (закажани тренинзи, со универзално значење во областа на обработка кои може да ги посетуваат професионалци од разни индустрии и компании), или специјално скроени тренинзи за вашата организација.
Вторите, се прилагодени на вашата дејност и област на работење.
Примерите и практичните вежби се однесуваат на вашата индустрија.
Истите имаат ексклузивен карактер, отворени се само за вашите кандидати (вработени), а може да се одржуваат inhouse, во вашата фирма или на локација која заеднички ќе ја избереме.
За спроведување на специјално скроени обуки, неопходно е формирање со најмалку 10 и најмногу 15 студенти.


Нашата тренинг програма е насочена кон професионалците кои работат во директна продажба. Кои остваруваат директен контакт со своите клиенти, прават лична презентација и имаат задача да ја затворат продажбата. Програмата е стуктуирана во модули, на кои ги изучуваме следните теми.:
- Основи на продажбата :
Бизнис еволуција од традиционалната (трансакциона) кон модерната (консултативна) продажба. Разработка на основните модели и правила на директната продажба. AIDA модел. Парето модел. - Структурирана продажба:
Кои се основните чекори (стандарди) во директната продажба. Каде да ги најдете и како да им пристапите на вашите клиенти? Како да ги презентирате своите производи и услуги? Kако да надминете примедби? Како да ја заклучите продажбата? - Oрганизирајте се:
Како да го организирате своето време и енергија? Создадете сопствен акциски план. Предвидете и остварете ја вашата лична заработка (продажна провизија). - Преговарање:
Како да преговарате, а да избегнете стратегија на континуирано намалување на цената. Како да создадете ситуации на двојно задоволство (Win-Win)? - Создавање култура на врвно задоволство на клиентите:
Повеќе не е доволно да ги остварите очекувањата на клиентите. Сега е неопходно да ги надминете истите. Да ги воодушевите вашите купувачи. А потоа да ги ожнеете плодовите на вашиот настап – зголемен промет, продажба, профит, повисоко ниво на ретенција (задржани клиенти). - Аквизиција на нови купувачи:
Чувајте ги вашите постоечки, а барајте нови купувачи. Како и каде да ги најдете, да закажете состанок, направите шампионска презентација, да ги превземете од базата на вашите конкуренти. - Дополнителни начини за зголемување на продажбата:
Up-selling, Cross-selling - Корисни алатки за подобрување на продажбата:
CRM, социјални и бизнис мрежи, newsletter-и, networking…
Во тренинг програмата за менаџмент и лидерство, се обработуваат теми од сферата на клучните вештини на секој лидер:
- Основи на менаџментот
- Спојување на улогите менаџер и лидер
- Креирање визија и стратегија,
- Мобилизирање и мотивација на вработените,
- Соработка со партнери, добавувачи и клиенти,
- Создавање база на лојални клиенти, преку создавање култура на врвна услуга за клиентите,
- Остварување на резултати,
- Промовирање и стимулирање на промени,
- Влијание,
- Интегритет и респект.
Специјалната лиценцирана програма – Како да обезбедите врвна услуга за вашите клиенти, претставува комбинација на : видео материјали (видео презентации) на светскиот експерт Лиса Форд, водени и разработувани од наши тренирани и лиценцирани експерти. Во тренинг програмата ќе можете да се запознаете со следните теми, разработени и структурирани во осум модули
- Модул #1 – Да го разбереме Доживувањето на Услугата на клиентите.
- Зошто е услугата за клиентите тлку важна?
- Статистика која ќе ви ги отвори очите во градење на ставот за врвна услуга за клиентите.
- 5 димензии на квалитетна услуга за клиентите.
- Клучни разлики помеѓу услугата и врвната услуга
- Зошто е индиферентната услуга најлошиот вид на услуга.
Модул #2 – Гледање од перспектива на Клиентот
- Перцепција спроти реалност – дознајте како вашите клиенти навистина ја доживуваат вашата компанија.
- Идентификувајте ги вашите “точки на контакт ” за да ја видите вашата услуга низ очите на вашите клиенти
- Како да ги третирате вашите клиенти како да се секогаш во право (дури и кога не се во право)
- Како да го воодушевите вашиот клиент поставувајќи се како “фанатик надвор од кругот”
Модул #3 – Развивање на Основните Вештини за давање Услуга
- Како да станете “активен слушател”
- Едноставни начини да изградите доверба и да ги убедите клиентите дека сте на нивна страна
- “Зборувајте со јазикот на вашите клиенти” како да го усогласите вашиот тон, говор на телото и емоции на нивните
- Додајте ја “моќта на насмевката”на вашата телефонска личност
Модул #4 – Како да го восхитите тешкиот клиент
- Методи како да избегнете 4 ситуации кои гарантирано ќе ги одбијат клиентите секој пат
- Како да го искористите “S.T.O.P” методот за да ги оладите лутите клиенти
- Научете кои зборови и фрази ги предизвикуваат темпераментот и емоциите и што да кажете наместо тоа
- Како да го направите “проблемот да биде непријател ”а не вие
- “ECS зборови” кои клиентите, дури и лутите сакаат да ги слушнат
- Модул #5 – Како да надминете предизвикувачки ситуации
- Процес на враќање назад : 6 чекори да ви помогнат да се повратите
- Што да правите кога клиентот не е во право (да и тоа се случува некогаш)
- 8 клуча за брзо, ефективно решавање проблеми
- Како да испорачате лоши вести за вашите клиенти
- Што да направите кога клиентот сака да зборува со менаџерот или сопственикот
- Како да се справите со клиенти кои остануваат несреќни, без разлика што и да направите
Модул #6 – Воспоставување Победнички Ставови
- 8 начини да задржите позитивен став – дури и во моментите на крајот од денот
- Како да избегнете “стрес синдром на кафе пауза ”
- “Правило 9 од 10”: Препознајте како негативноста влијае на вашите интеракции со клиентите.
- Користете “систем на пријател” за да ги преживеете стресот и фрустрација на работното место
- Бр #1 основно нешто што мора да го донесете на работа секој ден
Модул #7 – Како да изградите Сервис Ѕвезди и Сервис Тимови Building
- 7 карактеристики на ѕвездата на услуга за клиентите (и како можете да ги развиете)
- Вистинско значење на “овластување”–кое многу луѓе го разбораат погрешно
- Како да ги трансформирате членовите на вашата работна група во тим за поддршка на услугата
- Зошто е важно да го прифатите хаосот како дел од вашата дневна рутина
Модул #8 – Создавање на Моќна Корпоративна Култура
- Награди, признанија, и прослави – искористете ги за да го задржите вашиот сервисен тим мотивиран
- Развијте систем на стандарди и мерења да се осигурате дека на секој клиент му давате врвна грижа
- Задача на менаџерот : како да ги поддржи, негува и “развива” своите вработени во секторот на услуга
- “Навивање” — создадете и задржете чувство на ентузијазам и итност кај вашите луѓе.
- Одењето над само добра услуга да се надминат очекувањата на клиентите
- Како клиентите ја дефинираат квалитетната услуга
- Што сакаат клиентите : 7 основни работи
- Предвидување и решавање проблеми
- Смирете го лутиот или незгоден клиент со процес чекор по чекор
- Откријте како и кога да ги прекршите правилата зада го задоволите клиентот
- Развивање емотивна врска со клиентите
- Успешни вештини за услуга на клиентите кои вклучуваат слушање и моќни телефонски техники